Válasz velünk autót!
"Segítünk az autó választásban, hogy biztos legyél a döntésedben!"
MENÜ

2010 VolksWagen T5 Multivan Highline

 

A VW T5 Multivan Highline egy igazi élményautó.  Bármilyen ember bármilyen szókásához és kikötéséhez megfelel. Tágasabbnál tágasabb és hihatetlenül kényelmes.  A sima T5 egyébként több változatban is kérhető, de én most a Multivant írom le(egyébként a többi változatban nagyon sok lehetőséget láthat egy kézműves vagy szállító). Szóval kezdjük a külsővel. Én nemtudom hogy hogyvagytok vele de nekem nagyon elnyerte a tetszésemet. Amikor először megláttam azthittem ez egy borzalmasan drága luxus kisbusz, de abban hogy borzalmasan drága tévettem viszont abban, hogy luxus abban cseppet sem. Ez az autó a kisbuszok csúcsa, szerintem. Egyszerűen kívülről is nagyon szép gyönyörű a formavilága, és ezzel az új ráncfelvarrással még szebb lett mint eddig. Persze vannak olyanok akik aztmondják hogy túl kocka, meghogy az orra otromba vagy a hátulja olyan semmijen, de szerintem összességében ez egy igazi klasszikus. Meglátszik rajta az a böhömnagy ereje és mégis egy kicsit szelíd. A hossza 4,89 m ami igazán hosszú a többi kisbusz mellett, aztán a szélessége 1,9 m és a magassága 1,94 m ami jó magas, tengelytávja pedig 3 m.

 

 

 

Aztán haladjunk kicsit a belseje felé. Belülül hihetetlen tágas, mert a kockasága, ami kint rondának látszik az bent egyszerűen fantasztikusan hatalmas. Rengeteg rekesz van amit mindennel teli lehet pakolni, a kisgyerekek holmijaitól kezdve az üzletemberek papírjaiig. A sok rekesz mellett sok a technikai lehetőség, mivel sokmindent lehet bele kérni a szivargyujtók tömegétől kezdve az s-kábel csatlakozójáig, és a sok lámpáig. Ha már a lámoáknál tartunk akkor megkell említsem a műszerfal világítását ami azért jó mert nem folyik ki az ember szeme egy esti utazásnál hogy leolvassa a kilométerórát. A műszerfalon az a jó, hogy bármit el lehet érni az vezetőülésből és nemkell vezetés közben szórakozni, hogy elérd ezt meg azt a gombot. Nagyon jó a kialakítása is mert mindent meglehet gyorsan tanulni hogy mi hol van és nem kell keresgetni. A műszerfal felszerelését többféle társításban lehet választani, ez persze pénztől függ. Ezekhez lehet kérni jó sok extrát is, ilyen például a tempómat az ülésfítés a navigáció, és a tolatóradar is, de ezek mellett még rengeteg hasznos plusszal lehet kérni. Kényelem szempontjából igen jó, mert nemcsak az első ülések kényelme ami egy karfával egy fotleba visz el minket hanem az eggyel hátrébb lévő sor forgatható székeire és a középen lévő asztalra fektetném a hangsújt. Az én meglátásom szerint ezek az opciók valakik szerint hülyeségek és nem fontosak azokanak tudom ajnalni a sima 1 sorban lévő 3 ülést, de akik egy igazán komfortot mutató autót szeretnének és a kényelemre hajtanak azoknak csak ajánlani tudom. Ezek egyrészt a kisebb gyerekek kedvenc élménye lehet egy hosszabb utazásnál amikor valamikor háttal valamikor előre felé utazhatnak, ugyanakkor hála a középen elhelyezkedő asztalnak(megjegyzem ez is áthelyezhető) amivel a gyerekek rengeteg mindent tudnak csinálni, mint például rajzolni vagy enni esetleg egy rövidebb társast is lejátszni, egyszóval mindent. Ugyan ezek érvényesek fontosabb és profibb üzletemberek számára akik ezek segítségével egy kisebb de gyorsabb konferenciát tudnak tartani helyeben, vagy ha csak egy gyors aláírás kell vagy esetleg egy előadásra csak útközben van lehetőség felkészülni akkor itt örömmel tesszük mert olyan érzés ott ülni mintha otthon a nagyszobában egy kényelmes fotleban ülnénk.

 

 

A hátsó rakodóteret megfigyelve igen megdöbbentő, hogy még ennyi szék mellett is nagy hely van a csomagoknak, hála a 657 literes csomagtartónak. Motorilag egyszerűen hatalmas a választék de mégsincs olyan nagy különbsé. Én a 2.5-ös highlinet (174LE) ajánlom mert az hihetetlenül gyors és csak egy kicsit kell a gázra lépni de már pörög a motor. Igaz kissé hangos néha néha de ez elnézhető ha belegondolunk, hogy mekkora monstrumot kell megmozgatnia, de akinek nem a gyorsaság számit annak elég akkor egy gyengébb 1.9-es motor is. Fogyasztásilag nem olyan borzalmas, mivel átlagosan olyan 10 és 12 között eszik(V/10,8;O/6,4;V8,0). Árban nem a legolcsóbb de nem is mondanám drágának a maga kategóriályában. Az alapár 10 és 11 millió között mászkál, és maximálisan körülbelül 15 és 16 millió között inog.

 

 

 

Szóval ezt én leginkább nagycsaládosoknak vagy üzletembereknek tudnám ajánlani akiknek a kinézet és a komfort ugyanúgy fontos. Ez az autó tényleg egy álomautó szóval ha tényleg fontolgatod ennek megvételét akkor én csak ajánalni tudom, és bíztatatlak, hogy ez nem rossz választás.

Legközlebb talán írok a vetélytársáról a Mercedes-Benz Vianoról. Addig is üdv mindenkinek.

Menü

Hírek

  • Ford Galaxy
    2010-10-03 14:36:52

    Nézd meg most írtam. Ebben a pillanatban fejeztem be.

    Ne feldjék ha kérdésük van nyugodtan küldjenek e-mail-t.

    thebestcartest@gmail.com

     

    Üdv Kovács József & Barcza Bálint

Asztali nézet